آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8186 1394/12/01  


انتقاد به هزینه گزاف تبلیغات از سوی برخی کاندیداها


استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه، با انتقاد از برخی تبلیغات گزاف برای تبلیغات در انتخابات، شیوه فعلی تبلیغات را اشتباه دانست و افزود: باید به جای انجام این هزینه های زیاد میزگردها و برنامه های تخصصی برای بیان دیدگاه ها و شناخت بیشتر مردم برگزار شود.

 
 
انتقاد به هزینه گزاف تبلیغات از سوی برخی کاندیداها
 
 
 آیت‌الله سید رحیم توکل، استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه امروز در نشست هم اندیشی با برخی رسانه ها، رسالت رسانه ها در تقویت حضور پر شور مردم در انتخابات را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه ها باید زمینه آگاهی بخشی جامعه نسبت به انتخابات را فراهم کنند.

نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه ولایت و رهبری در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: تقویت جایگاه ولایت و رهبری در نظام اسلامی یک تکلیف مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه، ولایت و رهبری را عامل وحدت و همدلی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: رهبری تفرقه را به وحدت و همدلی تبدیل می کند و همین امر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

توکل اختلاف و تفرقه را خواسته اصلی دشمنان دانست و افزود: کسانی که از اختلاف خوشحال هستند و سود می برد دشمن انقلاب و نظام هستند.

وی انتخاب رهبری را یکی از مهم ترین وظایف مجلس خبرگان رهبری دانست و با بیان این که کشف رهبری از جمله اقداماتی که این مجلس انجام می دهد، گفت: این مجلس فردی را که ویژگی و شرایط رهبری را دارد کشف و به جامعه معرفی می کند.

کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از مازندران با رد مسأله شورایی شدن رهبری که از سوی برخی ها در کشور مطرح شده است، افزود: در کجای دنیا رهبری شورایی بود که بخواهیم در ایران شورای رهبری داشته باشیم و این مسأله در کشورمان منتفی است و معنا ندارد.

وی رهبری واحد را عامل اقتدار کشور دانست و با بیان این که شورایی بودن رهبری تحیلی غلط است که نباید مطرح شود، تصریح کرد: در شورایی بودن چندین نفر تصمیم خواهند گرفت و وحدت رویه وجود نخواهد داشت.

توکل با تأکید براین که رهبری واحد راه نفوذ دشمن در تصمیم گیری ها گرفته خواهد شد، خاطرنشان کرد: رهبری عامل وحدت و انسجام در کشور است.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه با بیان این که رهبری تفرقه را به انسجام تبدیل می کند، ادامه داد: رهبری همچون آب کر همه آلودگی ها و صفت های ناپسند را بیرون خواهد کرد.

وی با اشاره به این که مجلس خبرگان رهبری در حساس ترین مقطع پس از رحلت امام خمینی(ره) نگذاشت کشور حتی یک روز نیز بدون رهبر باشد، گفت: انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب پس از امام راحل بهترین انتخاب مجلس خبرگان رهبری بوده است.

توکل با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور، برضرورت حضور حداکثری آحاد جامعه در این دو انتخابات تأکید کرد و گفت: به حتم حضور حداکثری مردم موجب تقویت جایگاه انقلاب و نظام خواهد شد.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه را یک وظیفه و تکلیف شرعی و ملی دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران به حتم بار دیگر با حضور پر شور خود در انتخابات آتی به دنیا ثابت خواهند کرد که پشتیبان محکمی برای انقلاب، نظام و رهبری هستند.

توکل با بیان این که در کشورمان محدودیتی برای کاندیداتوری در انتخابات وجود ندارد و میدان انتخابات را فرصتی برای حضور همه چهره ها دانست و تصریح کرد: این میدان برای همه افراد باز است و کسانی که در این میدان حضور پیدا می کنند باید در دل مردم جای باز کنند و ملاک و معیار مردم در رأی دادن نیز همین مسأله است.

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که تفرقه و اختلاف مشکلات زیادی را برای کشور در پی خواهد داشت، گفت: باید در آستانه انتخابات مهم هفتم اسفند آحاد جامعه با هم وحدت داشته باشند تا شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور باشیم.

وی با بیان این که حضور پرشور در انتخابات اثرگذاری بسیار بالایی در تقویت اسلام، قرآن و عزت بین المللی ملت ایران دارد، گفت: همه ما باید با حضوری بی نظیر و تعیین کننده در هفتم اسفند ماه موجب تقویت جایگاه نظام و انقلاب شویم.

این استاد حوزه با انتقاد از برخی تبلیغات گزاف برای تبلیغات در انتخابات، شیوه فعلی تبلیغات را اشتباه دانست و افزود: باید به جای انجام این هزینه های زیاد میزگردها و برنامه های تخصصی برای بیان دیدگاه ها و شناخت بیشتر مردم برگزار شود

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: