آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8313 1395/03/05  
در جلسه هیئت مدیره مطرح شد:

اجرای فاز دوم بوستان ملل مأموریت جدید سازمان عمران شهرداری در سال ۹۵


سید کمال آقامیری مدیرعامل سازمان عمران در این جلسه از اجرای فاز دوم پروژه بوستان ملل ، بنابر تأکید مهدی عبوری شهردار ساری در سال جاری به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های محوله به این سازمان یاد کرد و گفت...

به گزارش شمال امروز جلسه هیئت مدیره سازمان عمران شهرداری مرکز مازندران به ریاست حمید فرزانه و با حضور عباس رشیدی و سید مصطفی طاهری معاونین شهرداری ، باقری رئیس دفتر فنی شهرداری ، سید کمال آقامیری مدیرعامل / قاسم انگیزه و کاوه مرتضوی معاونین سازمان عمران ، علی ایزدی / ایمان کاملی و امید فرجی مسئولین واحدهای مختلف این سازمان تابعه شهرداری برگزار شد .

 

03

 

در این جلسه فرزانه رئیس هیئت مدیره با بیان اینکه همه فعالیت های عمرانی شهرداری ساری با قدرت ادامه دارد ، گفت: سازمان عمران باید در رأس همه پروژه های عمرانی این شهر باشد .

وی افزود: هیچ بهانه ای جهت رکود و یا تأخیر در فعالیت های عمرانی وجود ندارد و تلاش همه مسئولین و پرسنل شهرداری و سازمان عمران بر کیفی سازی و توجه به زمانبندی اجرایی پروژه ها معطوف شده است . رئیس هیئت مدیره سازمان عمران با اشاره به اینکه حمایت های مهدی عبوری شهردار ساری از سازمان عمران با هدف توانمندتر کردن این سازمان و افزایش سطح فعالیت های عمرانی ، مستمر خواهد بود ، اظهار داشت : امید است در سال جدید با این رویکرد تعاملی به توفیقات لازم در تأمین رضایت شهروندان دست پیدا کنیم.

 

07

 

این گزارش می افزاید سید کمال آقامیری مدیرعامل سازمان عمران در این جلسه از اجرای فاز دوم پروژه بوستان ملل ، بنابر تأکید مهدی عبوری شهردار ساری در سال جاری به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های محوله به این سازمان یاد کرد و گفت: همه توان خود را برای کیفی سازی پروژه ها و فعالیت هایمان به کار خواهیم بست . آقامیری افزود: نظر به اهمیت اجرای منشور مقام معظم رهبری در سال ۹۵ در بحث اقتصاد مقاومتی ، سازمان عمران نیز به نوبه خویش تلاش خواهد کرد سهم عمده ای  در افزایش بهره وری فعالیت های عمرانی شهر ساری داشته باشد .

 

01

 

برپایه این گزارش ، عباس رشیدی معاون فنی شهرداری و عضو هیئت مدیره سازمان عمران با اشاره به این موضوع که ما در اجرای پروژه پل بزرگ شهیدان رضایی ها ، شاهد نمایش توانمندی سازمان عمران بوده ایم ، گفت: مدیریت جهادی سید کمال آقامیری در مراحل پایانی این پروژه مشهود بوده است . رشیدی با بیان اینکه روند اجرای پروژه هدایت آب های سطحی شهر ساری و کانال های در دست احداث توسط سازمان عمران مثبت ارزیابی می شود ، از نهضت کانال سازی ها در همه محلات ساری خبر داد و عنوان داشت : از مدیریت و پرسنل این سازمان به پاس تلاش روزافزون در انجام وظایف محوله قدردانی می کنم.

 

09

 

شایان ذکر است در این جلسه سید مصطفی طاهری و باقری دیگر اعضای هیئت مدیره نیز به بیان دیدگاهش در خصوص روند کنونی پروژه های عمرانی سازمان پرداختند و بر رعایت ضوابط فنی و قانونی تأکید کردند.

 

06 08

 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: