آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8314 1395/03/05  
به بهانه ملاقات عمومی شهردار بابل:

از جذب کارگر خدماتی بعد از ۱۵ سال تا پاسخ رد به نیروهای سفارشی مدیران استانداری برای اشتغال


این برادر شهید افزود: میخواهم از طریق این رسانه به مسئولان بگویم، نیروهای خدماتی هم آدم هستند، عاطفه و خانواده دارند واز نگاه محبت آمیز شهردار مردمی بابل تشکر کنم که با کرامت و محبت با مردم از جمله کارگران برخورد می کند...

به گزارش شمال امروز و به نقل از  امور رسانه شهرداری بابل، هر هفته روزهای سه شنبه به عنوان روز ملاقات عمومی مردم با مسئولان نامگذاری شده است تا مردم در ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مسئولان مشکلات خود را مطرح و پاسخ مناسبی برای این مشکلات دریافت کنند.

شهرداری بابل به عنوان یک نهاد خدماتی و نظارتی از جمله دستگاه هایی است که نه تنها هرهفته بلکه روزانه مملو از جمعیتی است که برای اشتغال به این نهاد مراجعه می کنند.

این هفته ملاقات  شهردار بابل که برای پاسخگویی به شهرداری منطقه یک و دو شهرداری بابل رفته است حاشیه های جالبی به همراه داشت که از دید ما مغفول نماند.

یک کارگر خدماتی شهرداری بابل در حالی که لباس رفتگری بر تن داشت از شهردار بابل خواست به  وی و خانواده اش رحم کند و به فریادش برسد، بعد از دستور شهردار بابل در حالی که لبخند بر لبان داشت از اتاق ملاقات خارج شد.

درخصوص مشکل این کارگر خدماتی کنجکاو شده بودم تصمیم گرفتم گفتگوی کوتاهی با وی داشته باشم.

این کارگر خدماتی به امور رسانه شهرداری گفت: ۱۵ سال به عنوان نیروی خدماتی شهرداری بابل مشغول فعالیت هستم اما تاکنون با توجه به پیگیری های انجام شده نسبت به جذب بنده اقدام نشده است.

علی- ع افزود: با توجه به اینکه بنده از خانواده معظم شهدا و برادر شهید هستم اما هیچگاه از این عنوان برای کمک در جذبم استفاده نکردم ولی با این وجود تاحالا کسی به فریادم نرسید.

وی بیان داشت: در سال ۸۹ براثر سانحه تصادف از ناحیه سر مجروح شدم و جمجمه و مغزم به شدت آسیب دیده است اما با این وجود هم هیچ مسئولی در شهرداری بابل پاسخگو من نبوده است.

photo_2016-05-24_19-28-12

این شهروند تصریح کرد: امروز وقتی به بیژنی شهردار بابل مراجعه و مشکلاتم را مطرح کردم ایشان دستور جذب بنده را بعد از ۱۵ سال صادر کردند.

این برادر شهید افزود: میخواهم از طریق این رسانه به مسئولان بگویم، نیروهای خدماتی هم آدم هستند، عاطفه و خانواده دارند واز نگاه محبت آمیز شهردار مردمی بابل تشکر کنم که با کرامت و محبت با مردم از جمله کارگران برخورد می کند.

اما این ملاقات حاشیه جالب دیگری نیز به همراه داشت، اینبار نه از جنس کارگری بلکه از جنس توصیه مدیران بالادست برای جذب نورچشمی ها.

آقایی که خودش را رئیس دفتر یکی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس معرفی کرده بود متفاوت تر از دیگران از کشیدن انتظار برای ملاقات با شهردار بابل شاکی بوده و معترض بوده که از جانب یکی از مدیران استانداری آمده و باید سریع تر شهردار بابل را ملاقات کند.

این شهروند بدون هماهنگی مسئول دفتر شهردار با سروصدا نزد شهردار بابل حاضر شد و با این عنوان که رئیس دفتر یکی از نمایندگان مردم مازندران در مجلس هستم و به سفارش یکی از مدیران استانداری آمدم از شهردار بابل خواست نسبت به جذب یکی از بستگانش اقدام کند.

این مراجعه کننده به شهردار بابل گفت: فلان مدیر استانداری مازندران به من گفته اگر از شهردار بابل درخواست کتبی مبنی بر جذب نیرو بیاورید بلافاصله نسبت به جذب فرد مورد نظر اقدام می کنیم.

حسین بیژنی که با سعه صدر و متانت به سخنان این مراجعه کننده گوش داده بود با صبری توام با تامل به این مراجعه کننده گفت،به فلان مدیر استانداری بگویید امثال نورچشمی های مدیران افراد بی بضاعت و نیازمندی هستند که بیشتر از این افراد به شغل نیاز دارند.

بیژنی گفت: به مدیران بگوید، از گذشته حدود ۱۰۰ نیروی غیرقانونی در شهرداری بابل جذب شدند که نمیدانیم با آنها چکار کنیم ،به ایشان بگویید، از این پس جذب در شهرداری با توصیه و سفارش انجام نمی شود بلکه از طریق آزمون کتبی و مصاحبه ، بنده وامدار هیچ مدیری و مسئولی نیستم و تنها بر اساس ضوابط و قانون عمل می کنم.

پاسخ صریح و بدون تعارف شهردار بابل به زعم این مراجعه کننده خوش نیامد و با عصبانیت از اینکه شما به رئیس دفتر نماینده مجلس اینچنین پاسخ می دهید از اتاق ملاقات خارج شد.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: