آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8455 1397/03/22  


پرحاشیه‌ترین تمرین جام‌جهانی با حضور مسی و دوستان




در حالی که تصور می شد تمرین تیم ملی آرژانتین نیز به مانند تیم های حاضر در جام جهانی حداقل برای دقایقی به روی خبرنگاران باز باشد این اتفاق نیفتاد تا نفرات حاضر در کمپ مسی و یارانش در نهایت با دست خالی مجبور به ترک شوند. اتفاقی که پیش از این و توسط آرژانتینی ها در اردوی بارسلون نیز اتفاق افتاده بود. 


در حالی که خبرنگاران و تصویربرداران و البته هواداران فراوانی امروز خود را به کمپ آرژانتینی ها رسانده بودند تا بتوانند ضمن دیدار با مسی و یارانش، اخبار و تصاویر مهم خود را مخابره کنند که در نهایت موفق به این کار نشدند و به همین دلیل عملکرد مسئولان آرژانتینی و تصمیم آنها مبنی بر بسته بودن تمرین این تیم را می توان حاشیه ای ترین نکته جام جهانی تاکنون دانست. 

 

هواداران آرژانتینی پس از رسیدن به گیت بازرسی اول دست رد مسئولان را روبروی خود دیدند و نتوانستند وارد کمپ شوند اما خبرنگاران و عکاسان و تصویربرداران توانستند از گیت اول به سلامت عبور کنند و در حالی که تصور می شد آنها پس از این اتفاق بتوانند به راحتی وارد زمین تمرین شوند باز هم این اتفاق نیفتاد تا دست آنها نیز از تهیه مطلب و خبر کوتاه شود. اتفاق عجیبی که مشابه آن در اردوی بارسلون نیز به سر اهالی رسانه آمده بود و آنها در خوشبینانه ترین حالت تنها 15 دقیقه می توانستند تمرین مسی و یارانش را از نظر بگذرانند.  


این اتفاق در گیت دوم که پیش از ورودی زمین تمرین بود افتاد و مسئولان حاضر در تمرین در کمال تعجب از ورود اهالی رسانه به زمین ممانعت به عمل آوردند. همین موضوع باعث تا تعدادی از عکاسان خود را به دیوارهای اطراف زمین برسانند و به نحوی موفق به گرفتن عکس از تمرین مسی و یارانش شوند اما این اتفاق نیز نیفتاد چرا که نیروهای پلیس حاضر در کمپ خود را به عکاسان مورد نظر رساندند و از این کار آنها ممانعت به عمل آوردند. 


البته این اتفاق جالب در قسمت های دیگری از زمین تمرین آرژانتینی ها نیز افتاد و نفرات حاضر در کمپ به دنبال گرفتن تصاویری مخفیانه حتی با پاره کردن قسمتی از پرده های دور زمین بودند. 


بدین ترتیب با تصمیم جنجالی سامپائولی و مسئولان آرژانتینی دست عکاسان و خبرنگاران حاضر در کمپ آلبی سلسه از تهیه عکس و خبر کوتاه ماند تا عدم موافقت با حضور آنها در تمرین جنجال دیگری دور و بر آرژانتینی ها به وجود بیاورد.تصویربردان  آخرین تلاش های خود را نیز پس از هر بار باز و بسته شدن درب ورودی زمین به کار می بستند اما آن نیز در نهایت سودی برای آنها نداشت.

 

 

 

 

 

 

 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: