آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8556 1399/04/22  
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان:

موفقیت در بازارهای جهانی در گرو پیوست های فرهنگی و پژوهشی است


مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت: پیوست های فرهنگی و پژوهشی به عنوان الزام و لازمه موفقیت در تجارت و حضور در بازارهای جهانی است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان:

موفقیت در بازارهای جهانی در گرو پیوست های فرهنگی و پژوهشی است

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت: پیوست های فرهنگی و پژوهشی به عنوان الزام و لازمه موفقیت در تجارت و حضور در بازارهای جهانی است.

 یونس رنجکش   افزود: داشتن اطلاعات کافی و تحقیقات میدانی به عنوان یکی از نیازهای اساسی برای حضور در بازارهای هدف موجب افزایش قدرت صادرات و موفقیت آن می شود.
وی اظهار داشت : بخش خصوصی با محوریت نهادهایی چون اتاق های بازرگانی و پشتیبانی های تسهیل گرانه و حمایتی دولت می تواند با بهره مندی از ظرفیت های مراکز دانشگاهی و فرهنگی نسبت به ارزیابی و شناخت بازارهای هدف و راهکارهای مناسب تبلیغاتی زمینه های حضور بهتر و پایدار خود را در بازارهای جهانی بیشتر فراهم کند.
به گفته وی، انجام پژوهش های میدانی توسط محققان و صاحب نظران می تواند نقش مهمی در شناخت و هدفگذاری مناسب در بازار داشته باشد.
وی ادامه داد : بهره مندی از ظرفیت سازمان ها و چهره های فرهنگی و هنری در ساخت مستندها و اجرای برنامه های هنری موجب تقویت روابط اجتماعی بین مردم کشورها و تاثیر گذاری های فرهنگی برای نزدیکی بیشتر و پذیرش محصولات و خدمات صادراتی شود.
وی افزود: تبلیغات هوشمند و اثرگذاری های فرهنگی مبتنی بر شناخت جامعه هدف در بازارهای جهانی از لازمه های داد و ستد و موفقیت به شمار می رود که در این زمینه ما در کشور چندان موفق عمل نکرده ایم.
رنجکش اضافه کرد : ایران با برخورداری از فرهنگ کهن و تنوع فرهنگی و روابط تاریخی با کشورهای مختلف از ظرفیت های بالایی برخوردار است که باید از این فرصت در تقویت مناسبات اقتصادی و تجاری استفاده کنیم و این ظرفیت ها نقش مهمی در دیپلماسی عمومی دارد.
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان با تاکید بر وجود ظرفیت های بسیار بالای فرهنگی و تشابهات و روابط تاریخی این استان با کشورهای حاشیه دریای کاسپین خواستار تهیه پیوست های فرهنگی و پژوهشی و استفاده از کارشناسان و صاحب نظران در فعال سازی دیپلماسی فرهنگی و عمومی در روابط تجاری شد.
وی ادامه داد : فعال سازی حوزه تبلیغات و استفاده از روش های نوین فضاسازی های رسانه ای می تواند در این زمینه بسیار مهم و اثر بخش باشد.

گیلان دارای ظرفیت های بسیار برای امر صادرات و تجارت می باشد.

 

 

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: