آخرین عناوین

١١٠ هزار مسافر در دور نخست تعطیلات نوروزی در استان سمنان اسکان یافتند
۹ هزار مسافر نوروزی از اسکله‌های تفریحی گلستان استفاده کردند
نخستین اتوبوس سیار خون‌گیری تحویل انتقال خون گلستان شد
قلعه عقاب‌ها در انتظار جام قهرمانی بسکتبال آسیا
دومین اردوی تیم ملی هندبال جوانان دختر کشور در شاهرود
کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برطرف می‌شود
تلاش کم نظیر وزنه‌برداران گیلانی با کسب ۲۹ مدال در سال گذشته
چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور گیلان پرداخت شد
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
فروش نوروزی صنایع دستی گیلان ۷۰ درصد افزایش یافت
حوادث رانندگی در جاده های گیلان ۹ کشته برجای گذاشت
۲۸ هزار و ۵۲۳ نفر در مدارس گیلان اسکان یافتند
گام مهم تامین اعتبار تکمیل سالن ورزشی نور برداشته شد
مشکلات ۶۵ واحد تولیدی دردادگستری مازندران گره گشایی شد
عرضه بنزین ۱۴ درصد افزایش داشت
زخم کندوان ؛ چالش سقوط سنگ و کمبود امکانات پلیس راهی
حرکت تُند مازندران بر روی ریل بیماری کووید ۱۹
متوسط نرخ تورم مازندران از میانگین کشوری بالاتر است
بازدیدچهار میلیون و و ۳۲۷ هزار و ۲۷۴ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و گردشگری مازندران
فیلم داستانی « نابرده گنج» در ساری به پایان رسید
کد خبر: 8638 1400/09/28  


رجب‌زاده: برتری مقابل پرسپولیس در تاریخ قشقایی ثبت شده است


سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: حذف پرسپولیس توسط قشقایی در جام حذفی در تاریخ باشگاه ما ثبت شده است و به بازیکنانم انگیزه می‌دهد.

به گزارش ایرنا، مهدی رجب‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال اظهار داشت: می‌دانیم بازی سختی مقابل پیکان پیش‌رو داریم. آنها تیم لیگ برتری با امکانات خوبی هستند. از کادر فنی این تیم شناخت دارم و خودم شاگرد و همبازی مجتبی حسینی بودم. کار سختی داریم. خیلی از بازیکنان ما حتی در لیگ یک سال اولشان است که بازی می کنند. آمدیم بازی خوب انجام دهیم.

وی افزود: بازیکنانم برای این بازی انگیزه دارند. بازیکنان لیگ یکی  زمانی که با تیم‌های لیگ برتری بازی دارند، انگیزه زیادی دارند تا خودشان را نشان دهند. تمام تلاشمان را می کنیم تا موفق شویم. بازی‌ها در لیگ هم فشرده است و این کار ما را سخت کرد. باید از نفراتی استفاده کنیم تا بازی خوب و جان‌داری را به نمایش بگذاریم.

سرمربی قشقایی در مورد اینکه قشقایی در جام حذفی چند سال پیش دست به کار بزرگی زد و پرسپولیس را حذف کرد، گفت: کامل آن بازی را دیدم. این بار روانی خوبی برای ما دارد اما هر فصل، هر زمان و هر مکان شرایط خودش را دارد و بازی‌ها در لحظات رقم می خورد. آن بازی برای ما روحیه بخش است و می تواند به بازیکنانم انگیزه دهد. آن دیدار در سابقه باشگاه است.

وی اضافه کرد: ما حتی تا دو روز پیش قرار نبود در مسابقات شرکت کنیم. شرایط مالی ما خوب نیست و شخصی اداره می شود. تیم ما تعلق به ایل بزرگ قشقایی. مسوولان شهر قول دادند که کمک کنند اما تا الان این اتفاق رخ نداده است. این موضوع باید در مسوولان استان ایجاد انگیزه کند تا به تیم ما برسند. شرایط ما در جدول حمایت را می طلبد تا این اوضاع را حفظ کنیم. توقع دارم که از تیم خوبی که داریم حمایت شود. من هم برای همین استان هستم. این بازیکنان در آینده می توانند خیلی کارها کنند و برای فوتبال ما انگیزه کنند.

رجب‌زاده در مورد مشکل زمین شهر شیراز اضافه کرد: متاسفانه در شیراز مشکل زمین سالیان سال است که وجود دارد. ای کاش یک‌بار برای همیشه زمین خوبی برای فوتبال شیراز رقم می‌خورد. مشکل زمین باید با برنامه ریزی و نظارت ویژه حل شود. شاید ۳۰ سال است هزینه هم می کنیم اما زمین مناسبی در سطح شهر بزرگ شیراز به دست نمی آید. جامعه فوتبال با کسی دشمنی نداریم و دنبال تخریب نیستیم. این حق هر باشگاهی است زمین خوبی داشته باشد. زمینی که در دست احداث است گفتند تا یک ماه دیگر ماده می‌شود. حق ما ۲ زمین خوب است که دیگر نه تیم‌های خودی و نه تیم‌های حریف از شرایط گله کنند.

تیم فوتبال قشقایی از ساعت ۱۶ فردا یکشنبه در جام حذفی به مصاف پیکان خواهد رفت.

ایمیل مستقیم

info@shomaleemrooz.ir

نظرات خوانندگان

شماره پیامک:

 


ارسال نظر:

نام: پست الکترونیکی:

متن پیام: